توضیح شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره فهرست دور دوم انتخابات مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله به رفح خبر داد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم سردار ایزدی: پدافند غیرعامل در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است رئیس انجمن هسته‌ای ایران: تولید ۲۰ هزار مگاوات برق اتمی را دنبال می‌کنیم رئیسی در دیدار با بارزانی: عراق و اقلیم کردستان مانع استفاده از خاک این منطقه علیه ایران شوند رئیس سازمان انرژی اتمی: آماده مشارکت و همکاری‌های علمی با کشور‌های دیگر هستیم گروسی وارد تهران شد گزینه‌های اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟ امیرعبداللهیان با نیچروان بارزانی دیدار کرد حضور سفیر عربستان در تهران در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای اصفهان + فیلم شکوه یک انقلاب و تغییر دنیا اطلاع‌رسانی صادقانه باعث افزایش تعداد رأی‌دهندگان شده است دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود+ فیلم رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران حج: جمهوری اسلامی در پشتیبانی از فلسطین منتظر کسی نماند و نمی‌ماند | حج امسال، حج برائت است
سرخط خبرها

نماینده میانه: افراد ناصالح و ناکارآمد در شرکت‌های تابعه وزارت کار برکنار شوند

  • کد خبر: ۱۴۴۶۱۰
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
نماینده میانه: افراد ناصالح و ناکارآمد در شرکت‌های تابعه وزارت کار برکنار شوند
نماینده مردم میانه در مجلس خطاب به وزیر کار گفت: در زمان رأی اعتماد به شما عنوان کرده بودیم که برخی افراد معلوم‌الحال در مدیریت شرکت‌های تابعه وزارت کار و صندوق‌ها، فعالیت دارند که شایسته این مردم نیست که این افراد متخلف مسئولیت بیت‌المال با آن‌ها باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمرتضی حسینی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۰ دی ماه) مجلس پس از ارائه گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس درخصوص ارزیابی ابعاد چالشی صندوق‌های بازنشستگی و عملکرد دستگاه‌های اجرایی مربوط، ضمن تبریک روز زن با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با بانوان و بیانات اخیر ایشان در تجلیل از مقام زن و بانوان کشورمان گفت: در این دیدار به برخی خشونت‌های خانگی در رابطه با بانوان اشاره شد و مقام معظم رهبری خواستار قانونگذاری در این خصوص شدند.

نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم ادامه داد: در زمان رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی کار عنوان کرده بودیم که برخی افراد معلوم الحال در مدیریت شرکت‌های تابعه وزارت کار و صندوق ها، فعالیت دارند که شایسته این مردم نیست که این افراد متخلف مسئولیت بیت المال با آن‌ها باشد.

حسینی یادآور شد: این افراد که تخلف آن‌ها به صورت مستند ارائه شده است، نباید مسئولیتی داشته باشند. وزیر کار هم در زمان رأی اعتماد و هم امروز قول جابجایی این افراد را داد که امیدواریم به این وعده جامه عمل بپوشاند.

وی یادآور شد: مهمترین پرسش این است که صندوق‌های بازنشستگی چه میزان به اهداف مدنظر نزدیک شده اند؟ امروز بعد از گذشت یک قرن از تشکیل نهاد بازنشستگی آیا می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که این صندوق‌ها ما را به اهداف مدنظر نزدیک کرده اند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->